New blog in Dutch! Nieuw blog in het Nederlands!

After the succes of my blog in English I have now begun a blog completely in Dutch to be of better service to those speaking Dutch. The blog is called Communicatie en taal bij dieren and is dedicated to all forms of animal communication and the various types of scientific language research with nonhuman animals. The blog will also give details and updates on the various courses that I am giving on communication and language in animals in The Netherlands. Click here to go to the Dutch blog.

In Dutch / In het Nederlands:

Na het succes van mijn Engelstalige blog ben ik nu een blog begonnen dat helemaal in de Nederlandse taal is. Op deze manier hoop ik de Nederlands sprekenden beter van dienst te zijn. Het blog heet Communicatie en taal bij dieren en behandelt de verschillende vormen van dierlijke communicatie en het wetenschappelijke onderzoek waarbij wordt geprobeerd niet-menselijke dieren een (vorm van) menselijke taal te leren. Het blog geeft ook informatie en updates over de verschillende cursussen die ik in het land geef over communicatie en taal bij dieren. Klik hier om naar het Nederlandse blog te gaan.

2 Comments

Filed under Animal Communication, Language research with animals, Lectures and courses

2 responses to “New blog in Dutch! Nieuw blog in het Nederlands!

  1. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar estebanrivas.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

  2. Beste Barbara,

    Hartelijk dank voor je compliment! Ik hoop dat je ook in de toekomst veel plezier zult beleven aan de onderwerpen die ik behandel op m’n blog.
    Wat betreft de bookmark in Firefox: mij lukte het net wel, dus ik weet niet wat er is misgegaan.

    Vrolijke groeten,

    Esteban

Leave a Reply

